Enfamil doceniony przez polskie mamy

Udostępnij:
Mleko modyfikowane dla niemowląt Enfamil już trzeci rok z rzędu otrzymało Złoty Laur Konsumenta.
„Laur Konsumenta” przyznawany jest corocznie przez „Rzecz o Biznesie” (dodatek do „Rzeczpospolitej”). Laureaci wyłaniani są w wyniku ogólnopolskiego sondażu, w którym w tym roku wzięło udział 400 tysięcy Polaków - to obecnie największy projekt konsumencki w kraju. Punktem wyjścia do określenia znajomości produktów i usług, w tym wypadku mleka modyfikowanego, były ankiety wypełniane przez konsumentów na terenie całego kraju.

Uhonorowanie mleka modyfikowanego Enfamil kolejnym „Złotym Laurem Konsumenta” jest dowodem na to, że przy wyborze mleka polscy rodzice kierują się nie tylko właściwościami odżywczymi, ale i zdrowotnymi. Enfamil to pierwsze i jedyne na polskim rynku mleko modyfikowane, które zawiera LIPIL, czyli mieszankę kwasów tłuszczowych DHA i ARA w proporcjach i ilościach wzorowanych na mleku matki. Badania naukowe udowodniły, że kwas DHA zawarty w LIPILU korzystnie wpływa na ostrość widzenia, rozwój pamięci, umiejętność rozwiązywania problemów oraz zdolności językowe u niemowląt. Potwierdzają to dowody naukowe, uzyskane z badań klinicznych oraz pozytywna opinia Europejskiego Urzędu ds. Bezpieczeństwa Żywności (EFSA) dla wpływu 0,3 proc. DHA na rozwój ostrości widzenia.

Marka posiada obecnie 75 proc. udział w rynku aptecznym, który stanowi jej wyłączny kanał dystrybucji. W 2009 roku Enfamil Premium 3 otrzymał nagrodę „Złoty Otis” dla najlepszego mleka w aptekach.
 
© 2024 Termedia Sp. z o.o. All rights reserved.
Developed by Bentus.