Geers edukuje pacjentów

Udostępnij:
Firma Geers - lider na rynku aparatów słuchowych w Polsce - rozpoczęła ogólnopolską kampanię mającą na celu edukację pacjentów w zakresie zmian przepisów regulujących wysokość i zasady refundacji aparatów słuchowych, a także przepisów określających stopień ubytku słuchu na jedno lub na dwoje uszu.
Nowe przepisy umożliwiają refundację aparatów na dwoje uszu oraz na wyższe dofinansowanie. Spot reklamowy nie tylko informuje o nowych zasadach refundacji, ale również zachęca do bezpłatnego badania słuchu w jednym ze 180 oddziałów na terenie Polski.
Kampania rozpoczęła się 3 lutego i potrwa miesiąc. 15-sekundowy spot eksponowany będzie w 64 prywatnych placówkach Lux Med w 13 polskich miastach, gdzie – jak oszacowano - dotrze do miliona pacjentów.
Nośniki reklamowo-informacyjne w prywatnych placówkach Lux Med są unikatowym i skutecznym sposobem dotarcia do określonych grup celowych, jednakże reklamodawcy są dokładnie selekcjonowani, ze względu na rodzaj przekazu reklamowego oraz jego wiarygodność.
Za całość kreacji i zakup mediów odpowiedzialne jest Biuro Reklamy BE Media, dysponujące czasem reklamowym w placówkach Lux Med na wyłączność agencyjną.
 
© 2024 Termedia Sp. z o.o. All rights reserved.
Developed by Bentus.