Kampania reklamowa Loratanu Pro – jedynej na rynku kapsułki zawierającej płynną loratadynę
Redaktor: Andrzej Kordas
Data: 22.03.2012
Źródło: P.P.F Hasco-Lek S.A., AK
Działy:
Poinformowano nas
Aktualności
Wystartowała kampania Loratanu Pro, niebieskiej kapsułki, jedynej na rynku leków antyhistaminowych, dostępnej bez recepty. Spot realizowany były nad Morzem Czerwonym w miejscowości Dahab w Egipcie. Udział w zdjęciach wzięła jedna z najlepszych pływaczek freediverowych – Beata Grickevich z Łotwy, która potrafi bez sprzętu zanurkować na 80 m.
Kichanie, podrażnione oczy, zatkany nos. Loratan Pro – jedyna na rynku kapsułka zawierająca płynną loratadynę – szybko zwalczy objawy alergii.
Innowacyjna formuła Loratanu Pro, zawiera loratadynę, która stosowana przez pacjentów z alergicznym nieżytem nosa zapewnia lepsze samopoczucie i zdecydowanie mniejszą senność w ciągu dziennych aktywności niż stosowane dotychczas preparaty z cetryzyną. Loratan Pro to idealne rozwiązanie dla ludzi, którzy cenią sobie aktywność. Produkt dawkować można od 6 roku życia.
Za kreację i produkcję spotu odpowiada agencja Adheads oraz Alwernia Studios. Ze strony PPF Hasco-Lek S.A. za realizację odpowiadała Anna Plińska oraz Grzegorz Marchel. Kampania reklamowa Loratanu Pro prowadzona będzie w największych kanałach ogólnopolskich oraz w stacjach niszowych.
Innowacyjna formuła Loratanu Pro, zawiera loratadynę, która stosowana przez pacjentów z alergicznym nieżytem nosa zapewnia lepsze samopoczucie i zdecydowanie mniejszą senność w ciągu dziennych aktywności niż stosowane dotychczas preparaty z cetryzyną. Loratan Pro to idealne rozwiązanie dla ludzi, którzy cenią sobie aktywność. Produkt dawkować można od 6 roku życia.
Za kreację i produkcję spotu odpowiada agencja Adheads oraz Alwernia Studios. Ze strony PPF Hasco-Lek S.A. za realizację odpowiadała Anna Plińska oraz Grzegorz Marchel. Kampania reklamowa Loratanu Pro prowadzona będzie w największych kanałach ogólnopolskich oraz w stacjach niszowych.