Kampania reklamowa Loratanu Pro – jedynej na rynku kapsułki zawierającej płynną loratadynę

Udostępnij:
Wystartowała kampania Loratanu Pro, niebieskiej kapsułki, jedynej na rynku leków antyhistaminowych, dostępnej bez recepty. Spot realizowany były nad Morzem Czerwonym w miejscowości Dahab w Egipcie. Udział w zdjęciach wzięła jedna z najlepszych pływaczek freediverowych – Beata Grickevich z Łotwy, która potrafi bez sprzętu zanurkować na 80 m.
Kichanie, podrażnione oczy, zatkany nos. Loratan Pro – jedyna na rynku kapsułka zawierająca płynną loratadynę – szybko zwalczy objawy alergii.

Innowacyjna formuła Loratanu Pro, zawiera loratadynę, która stosowana przez pacjentów z alergicznym nieżytem nosa zapewnia lepsze samopoczucie i zdecydowanie mniejszą senność w ciągu dziennych aktywności niż stosowane dotychczas preparaty z cetryzyną. Loratan Pro to idealne rozwiązanie dla ludzi, którzy cenią sobie aktywność. Produkt dawkować można od 6 roku życia.

Za kreację i produkcję spotu odpowiada agencja Adheads oraz Alwernia Studios. Ze strony PPF Hasco-Lek S.A. za realizację odpowiadała Anna Plińska oraz Grzegorz Marchel. Kampania reklamowa Loratanu Pro prowadzona będzie w największych kanałach ogólnopolskich oraz w stacjach niszowych.
 
© 2024 Termedia Sp. z o.o. All rights reserved.
Developed by Bentus.