LUX MED najczęściej w prasie (i nie tylko)
Redaktor: Krystian Lurka
Data: 11.12.2018
Źródło: KL, LUX MED, Press
Tagi: | Lux med |
Grupa LUX MED zajęła pierwsze miejsce w zestawieniu najsilniejszych medialnie marek sieci medycznych. Autorzy raportu przeanalizowali ponad 53 miliony informacji, obejmujące materiały z prasy, internetu i social mediów, opublikowane od 1 lipca 2017 do 30 czerwca 2018 roku.
Podstawą metodologii było zastosowanie porównywalnych wskaźników dla wszystkich rodzajów wzmianek, uwzględniających specyfikę prasy, portali internetowych i social mediów. Położono nacisk na wskaźniki pokazujące, z jakim skutkiem marka dociera do odbiorców. O miejscu marki w rankingu decydował wskaźnik "siła marki", czyli wypadkowa kilku zmiennych świadczących zarówno o liczbie kontaktów odbiorców z marką, jak i jakościowej ocenie komunikatu na jej temat.
W badaniu wyselekcjonowano 50 branż najczęściej pojawiających się w mediach. W każdym z sektorów wyłoniono 10 marek, o których wzmiankowano najwięcej. W kolejnym etapie szczegółowo przeanalizowano materiały dotyczące każdej marki, biorąc pod uwagę przyjęte wskaźniki, decydujące ostatecznie o sile brandu.
Badanie "Top Marka" przeprowadzane było przez magazyn „Press”, według metodologii autorstwa Press-Service Monitoring Mediów.
– "Top Marka" jest unikalnym w skali kraju badaniem, które pozwala analizowanym brandom porównać się nie tylko na tle bezpośredniej konkurencji, ale także szerzej w odniesieniu do innych branż. Ranking jest rodzajem komunikacyjnego drogowskazu i stanowi dla marek świetny punkt wyjścia do dalszych szczegółowych analiz oraz tworzenia i modyfikowania strategii – podkreśliła Katarzyna Popławska, kierownik działu marketingu i public relations Press-Serwice Monitoring Mediów.
Przeczytaj także: "Anna Rulkiewicz: System ochrony zdrowia bez sektora prywatnego nie będzie rozwijał się dobrze" i "Anna Rulkiewicz: Zmieńmy prawo dotyczące medycyny pracy".
Zachęcamy do polubienia profilu "Menedżera Zdrowia" na Facebooku: www.facebook.com/MenedzerZdrowia i obserwowania konta na Twitterze: www.twitter.com/MenedzerZdrowia.
W badaniu wyselekcjonowano 50 branż najczęściej pojawiających się w mediach. W każdym z sektorów wyłoniono 10 marek, o których wzmiankowano najwięcej. W kolejnym etapie szczegółowo przeanalizowano materiały dotyczące każdej marki, biorąc pod uwagę przyjęte wskaźniki, decydujące ostatecznie o sile brandu.
Badanie "Top Marka" przeprowadzane było przez magazyn „Press”, według metodologii autorstwa Press-Service Monitoring Mediów.
– "Top Marka" jest unikalnym w skali kraju badaniem, które pozwala analizowanym brandom porównać się nie tylko na tle bezpośredniej konkurencji, ale także szerzej w odniesieniu do innych branż. Ranking jest rodzajem komunikacyjnego drogowskazu i stanowi dla marek świetny punkt wyjścia do dalszych szczegółowych analiz oraz tworzenia i modyfikowania strategii – podkreśliła Katarzyna Popławska, kierownik działu marketingu i public relations Press-Serwice Monitoring Mediów.
Przeczytaj także: "Anna Rulkiewicz: System ochrony zdrowia bez sektora prywatnego nie będzie rozwijał się dobrze" i "Anna Rulkiewicz: Zmieńmy prawo dotyczące medycyny pracy".
Zachęcamy do polubienia profilu "Menedżera Zdrowia" na Facebooku: www.facebook.com/MenedzerZdrowia i obserwowania konta na Twitterze: www.twitter.com/MenedzerZdrowia.