Ministerstwo Zdrowia od 2017 roku wydało 6,69 mln zł w TVP
Tagi: | Sławomir Gadomski |
Ministerstwo Zdrowia w ciągu 28 miesięcy zapłaciło Telewizji Polskiej co najmniej 6,69 mln zł. Za co?
Za produkcję i emisję audycji, programów specjalnych, lokowanie wątków w serialach i emisje spotów.
Resort poinformował o wydatkach w telewizji publicznej w odpowiedzi na interpelację posła Marcina Kierwińskiego z Platformy Obywatelskiej. - Z rejestru umów niektórych resortów wynika, że ministerstwa zawierają liczne umowy z Telewizją Polską - napisał poseł. Jedną z interpelacji skierował do Ministerstwa Zdrowia.
- Ministerstwo Zdrowia wychodząc naprzeciw oczekiwaniom społecznym popularyzuje wiedzę o zdrowiu i badaniach profilaktycznych, zachęcając do zdrowego trybu życia. Swój przekaz kieruje do różnych grup społecznych. Nadrzędnym kryterium, którym ministerstwo kierowało i kieruje się przy doborze mediów jest ogólnopolski i regionalny zasięg - odpowiedział na interpelację wiceminister zdrowia Sławomir Gadomski. Poinformował, że W 2017 roku koszt umów ministerstwa z TVP wyniósł 1,99 mln zł, w 2018 roku 4,43 mln zł, a w 2019 roku 272,6 tys. zł (dane obejmują okres do połowy kwietnia), a resort wykupił w telewizji publicznej w sumie 14 tysięcy minut czasu antenowego.
Dlaczego wybrano TVP, które jednostki podległe ministrowi zdrowia podpisały umowy z telewizją publiczną i czym mówiły konkretne spoty?
Odpowiedzi w piśmie wiceministra Gadomskiego. Jeśli chcesz ściągnąć dokument, kliknij w: "Odpowiedź na interpelację nr 30525".
Przeczytaj także: "Polska to chory kraj" w telewizji?.
Zachęcamy do polubienia profilu "Menedżera Zdrowia" na Facebooku: www.facebook.com/MenedzerZdrowia i obserwowania kont na Twitterze i LinkedInie: www.twitter.com/MenedzerZdrowia i www.linkedin.com/MenedzerZdrowia.
Resort poinformował o wydatkach w telewizji publicznej w odpowiedzi na interpelację posła Marcina Kierwińskiego z Platformy Obywatelskiej. - Z rejestru umów niektórych resortów wynika, że ministerstwa zawierają liczne umowy z Telewizją Polską - napisał poseł. Jedną z interpelacji skierował do Ministerstwa Zdrowia.
- Ministerstwo Zdrowia wychodząc naprzeciw oczekiwaniom społecznym popularyzuje wiedzę o zdrowiu i badaniach profilaktycznych, zachęcając do zdrowego trybu życia. Swój przekaz kieruje do różnych grup społecznych. Nadrzędnym kryterium, którym ministerstwo kierowało i kieruje się przy doborze mediów jest ogólnopolski i regionalny zasięg - odpowiedział na interpelację wiceminister zdrowia Sławomir Gadomski. Poinformował, że W 2017 roku koszt umów ministerstwa z TVP wyniósł 1,99 mln zł, w 2018 roku 4,43 mln zł, a w 2019 roku 272,6 tys. zł (dane obejmują okres do połowy kwietnia), a resort wykupił w telewizji publicznej w sumie 14 tysięcy minut czasu antenowego.
Dlaczego wybrano TVP, które jednostki podległe ministrowi zdrowia podpisały umowy z telewizją publiczną i czym mówiły konkretne spoty?
Odpowiedzi w piśmie wiceministra Gadomskiego. Jeśli chcesz ściągnąć dokument, kliknij w: "Odpowiedź na interpelację nr 30525".
Przeczytaj także: "Polska to chory kraj" w telewizji?.
Zachęcamy do polubienia profilu "Menedżera Zdrowia" na Facebooku: www.facebook.com/MenedzerZdrowia i obserwowania kont na Twitterze i LinkedInie: www.twitter.com/MenedzerZdrowia i www.linkedin.com/MenedzerZdrowia.