Pacjenci korzystają dzięki zakupom grupowym Nowy kanał sprzedaży przez Internet ulgą dla portfeli pacjentów

Udostępnij:
Warszawa, 9 stycznia 2012 r.: W sytuacji, w której obciążenie finansowe polskich pacjentów stale rośnie, zarówno z powodu zmian w przepisach refundacyjnych, jak i wzrostu cen usług na rynku komercyjnym, serwisy zakupów grupowych, takie jak MyDeal.pl, oferują produkty i usługi medyczne nawet o kilkadziesiąt procent taniej.
Zakupy grupowe zmieniły handel internetowy i spowodowały, że miliony ludzi na świecie zyskały dostęp do towarów i usług z atrakcyjnymi zniżkami, sięgającymi kilkudziesięciu procent. Serwisy takie jak MyDeal.pl to jednak nie tylko rabaty na usługi gastronomiczne, czy kosmetyczne – coraz większy odsetek ofert stanowią propozycje związane ze zdrowiem. Na przykład tylko w ciągu minionego weekendu ponad 120 osób kupiło roczną prenumeratę miesięcznika „Diabetyk”.

W naszym serwisie od początku obecne były oferty związane ze zdrowiem – dużą popularnością cieszyły się np. usługi stomatologiczne – mówi Adam Kaliszewski, rzecznik MyDeal.pl – Zaobserwowaliśmy rosnące zainteresowanie innymi propozycjami związanymi z medycyną – od zabiegów rehabilitacyjnych, poprzez przydatne urządzenia: ciśnieniomierze czy termometry – aż po znaczące wsparcie naszych Użytkowników dla akcji „Rak nie boli” w ramach sekcji charytatywnej „MyDeal Pomagam”.

W sytuacji, w której w nowym roku wielu Polakom przyszło płacić więcej za leki refundowane, a ceny usług medycznych oferowanych przez placówki niepubliczne systematycznie rosną, zakupy grupowe zapewniają pacjentom względny komfort finansowy. I tak w ofercie serwisu MyDeal.pl regularnie pojawiają się oferty gabinetów stomatologicznych (stomatologia zachowawcza, protetyka, zabiegi estetyczne), czy rehabilitacyjnych, serwis oferował też ubezpieczenie Medcasco, a najnowsza oferta to roczna prenumerata miesięcznika dedykowanego osobom zmagającym się z cukrzycą, z rabatem 50% w stosunku do ceny regularnej. Serwis planuje kolejne oferty adresowane do pacjentów, a także wsparcie inicjatyw prozdrowotnych w ramach regularnie prowadzonych działań charytatywnych.
Wierzymy, że nasza działalność, oprócz wymiernego zysku dla przedsiębiorców i konsumentów, może przynieść także wiele dobrego – dodaje Adam Kaliszewski – Szczególnie w nieżyczliwych dla domowych finansów czasach kryzysu i zmian w przepisach refundacyjnych, dzięki zakupom grupowym codzienna troska o zdrowie może stać się znacznie tańsza.
***
MyDeal.pl jest internetowym serwisem zakupów grupowych uruchomionym w marcu 2010 roku. Oferuje produkty i usługi z rabatem do 93%. Na stronie można znaleźć oferty z 23 miast Polski, m.in. Warszawy, Krakowa, Poznania, Wrocławia, Bydgoszczy i Torunia, Katowic, Szczecina czy Łodzi. W marcu 2011 MyDeal.pl jako pierwszy serwis zakupów grupowych w Polsce uruchomił platformę z ofertami turystycznymi – MyDeal Podróże, zaś od sierpnia 2011 działa sekcja MyDeal Premium z ofertami luksusowymi. Właścicielem MyDeal.pl jest firma MyDeal Sp. z o.o. Jej założycielami są Filip Goździewicz oraz Piotr Doleszczak. Więcej informacji o MyDeal.pl i My Deal Podróże jest dostępnych na stronie www.mydeal.pl oraz na Facebooku:
 
© 2024 Termedia Sp. z o.o. All rights reserved.
Developed by Bentus.