Szpitale z Polski, Białorusi oraz Litwy otrzymają wsparcie szkoleniowe
Redaktor: Ewa Gosiewska
Data: 06.09.2011
Źródło: Ciszewski Financial Communications/EG
Działy:
Poinformowano nas
Aktualności
W ramach projektu „Współpraca oraz wymiana doświadczeń instytucji ochrony zdrowia obszaru przygranicznego Polski, Litwy i Białorusi” firma A.M.G. Finanse, doradzająca jednostkom ochrony zdrowia w zakresie zarządzania, przeprowadzi cykl szkoleń dla pracowników Samodzielnego Publicznego Szpitala Wojewódzkiego w Suwałkach, białoruskiego Grodzieńskiego Regionalnego Szpitala Klinicznego oraz litewskiego Szpitala w Mariampolu.
Projekt „Współpraca oraz wymiana doświadczeń instytucji ochrony zdrowia obszaru przygranicznego Polski, Litwy i Białorusi” realizowany jest w ramach programu „Fundusz Wsparcia Inicjatyw Lokalnych, Międzyregionalnych i Transgranicznych w Euroregionie Niemen” z inicjatywy Samodzielnego Publicznego Szpitala Wojewódzkiego w Suwałkach.
A.M.G. Finanse, współpracując z tym szpitalem, zrealizuje cykl szkoleń z zakresu restrukturyzacji zakładów opieki zdrowotnej przeznaczony dla jego pracowników oraz Partnerów Projektu, tj. Grodzieńskiego Regionalnego Szpitala Klinicznego i Szpitala w Mariampolu. Program projektu zakłada przeprowadzenie wykładów oraz warsztatów umożliwiających praktyczną wymianę doświadczeń, a także porównanie rozwiązań stosowanych w poszczególnych jednostkach.
Szkolenia prowadzone przez ekspertów A.M.G. Finanse obejmą m. in. kwestie optymalizacji: gospodarki zapasami, wykorzystania zasobów ludzkich a także zagadnienia podstaw budżetowania w poszczególnych komórkach szpitala oraz kwestie związane z zarządzaniem zobowiązaniami.
Uczestnikami warsztatów będą pracownicy szpitali, zatrudnieni w działach powiązanych z konkretną tematyką szkoleń, menadżerowie średniego szczebla oraz kadra kierownicza.
- „Cieszymy się, że nasze wieloletnie doświadczenie wynikające ze współpracy z licznymi jednostkami ochrony zdrowia w Polsce w zakresie zarządzania i uzdrawiania ich finansów będzie mogło służyć również placówkom medycznym zza naszej wschodniej granicy, przyczyniając się jednocześnie do pogłębiania regionalnych dobrosąsiedzkich stosunków z Litwą i Białorusią.” - mówi Tomasz Kopiec, prezes zarządu A.M.G. Finanse.
Szkolenia odbywać się będą w ramach comiesięcznych spotkań. Trzy pierwsze zostaną zorganizowane w Polsce, w Suwałkach, ostatnie z nich odbędzie się w listopadzie 2011 roku na Litwie.
A.M.G. Finanse, współpracując z tym szpitalem, zrealizuje cykl szkoleń z zakresu restrukturyzacji zakładów opieki zdrowotnej przeznaczony dla jego pracowników oraz Partnerów Projektu, tj. Grodzieńskiego Regionalnego Szpitala Klinicznego i Szpitala w Mariampolu. Program projektu zakłada przeprowadzenie wykładów oraz warsztatów umożliwiających praktyczną wymianę doświadczeń, a także porównanie rozwiązań stosowanych w poszczególnych jednostkach.
Szkolenia prowadzone przez ekspertów A.M.G. Finanse obejmą m. in. kwestie optymalizacji: gospodarki zapasami, wykorzystania zasobów ludzkich a także zagadnienia podstaw budżetowania w poszczególnych komórkach szpitala oraz kwestie związane z zarządzaniem zobowiązaniami.
Uczestnikami warsztatów będą pracownicy szpitali, zatrudnieni w działach powiązanych z konkretną tematyką szkoleń, menadżerowie średniego szczebla oraz kadra kierownicza.
- „Cieszymy się, że nasze wieloletnie doświadczenie wynikające ze współpracy z licznymi jednostkami ochrony zdrowia w Polsce w zakresie zarządzania i uzdrawiania ich finansów będzie mogło służyć również placówkom medycznym zza naszej wschodniej granicy, przyczyniając się jednocześnie do pogłębiania regionalnych dobrosąsiedzkich stosunków z Litwą i Białorusią.” - mówi Tomasz Kopiec, prezes zarządu A.M.G. Finanse.
Szkolenia odbywać się będą w ramach comiesięcznych spotkań. Trzy pierwsze zostaną zorganizowane w Polsce, w Suwałkach, ostatnie z nich odbędzie się w listopadzie 2011 roku na Litwie.