Uciszszszum
Redaktor: Aleksandra Lang
Data: 16.06.2014
Źródło: AL
Działy:
Poinformowano nas
Aktualności
Trwa kolejna kampania informacyjno-reklamowa Siemensa „Uciszszszum”. Tym razem Siemens motywuje do walki z szumami usznymi. Autorzy kampanii informują, że przewlekłe szumy uszne to problem 10-15 proc. populacji. Aż 20 proc. osób dotkniętych przypadłością określa ją jako uciążliwą na tyle, że utrudnia funkcjonowanie w życiu codziennym
Siemens zachęca do odwiedzenia specjalnie oznakowanych punktów, gdzie można uzyskać porady specjalistów, którzy pomogą zdiagnozować tinnitus i znaleźć rozwiązanie do jego zwalczenia.
Spot eksponowany jest na ponad 200 ekranach LCD w 64 prywatnych placówkach medycznych w 13 polskich miastach, gdzie swoim zasięgiem dotrze do miliona Pacjentów. Placówki medyczne są miejscem szczególnego zaufania wśród pacjentów, gwarantującym sukces kampanii.
Za całość kreacji i zakup mediów odpowiedzialne jest Biuro Reklamy BE Media, dysponujące czasem reklamowym w placówkach Lux Med na wyłączność agencyjną.
Spot eksponowany jest na ponad 200 ekranach LCD w 64 prywatnych placówkach medycznych w 13 polskich miastach, gdzie swoim zasięgiem dotrze do miliona Pacjentów. Placówki medyczne są miejscem szczególnego zaufania wśród pacjentów, gwarantującym sukces kampanii.
Za całość kreacji i zakup mediów odpowiedzialne jest Biuro Reklamy BE Media, dysponujące czasem reklamowym w placówkach Lux Med na wyłączność agencyjną.