Healthcare Social Media Summit transmitowany online także w Polsce

Udostępnij:
W środę (18 maja) w Waszyngtonie rozpocznie się globalny szczyt skupiający specjalistów z zakresu ochrony zdrowia. Debatujący będą próbowali odpowiedzieć na pytanie jak umiejętnie monitorować i reagować na komunikaty i opinie pojawiające się w sieci, by służyły celom podmiotów działających w sektorze ochrony zdrowia. Organizatorem szczytu jest organizacja GLOBALHealthPR. Dzięki współpracy Alert Media Communications – polskiego partnera GLOBALHealthPR – w transmisji online będą mogli uczestniczyć również słuchacze w Polsce.
Przekaz rozpocznie się dokładnie 18 maja o godzinie 15:00 czasu polskiego i potrwa do godziny 16:30. Aby włączyć się do udziału w spotkaniu należy przejść na stronę http://www.livestream.com/ihsms. Uczestnicy będą także mogli zadawać pytania zgromadzonym w Waszyngtonie specjalistom ds. ochrony zdrowia za pośrednictwem twittera (http://twitter.com/#!/search/ihsms).

W trakcie prezentacji opartej z jednej strony na danych, z drugiej na komentarzach zgłaszanych „na żywo” z 15 krajów poprzez media społecznościowe, Healthcare Social Media Summit (IHSMS) przedstawi korzyści, jakie nowe media mogą przynieść krajowym i międzynarodowym organizacjom zajmującym się ochroną zdrowia. Zaprezentowana zostanie formuła „Actionable Listening”, czyli inteligentne monitorowanie wpisów online, ułatwiająca przepływ informacji w sieci w sektorze ochrony zdrowia. W kwietniu tego roku w związku z przypadającym pod koniec miesiąca Dniem Malarii, zespół IHSMS wykorzystał program do oszacowania typu i skali konwersacji w sieci poświęconych temu zagadnieniu.

– Jako organizacja globalna możemy dzielić się wiedzą rynkową z zakresu komunikacji w sektorze ochrony zdrowia z międzynarodową publicznością – powiedział John Seng, prezes Spectrum i GLOBALHealthPR.
– Podczas szczytu dedykowanego mediom społecznościowym i ochronie zdrowia, mamy zamiar stawić czoła wyzwaniom i zwrócić uwagę na możliwości, które podsuwa nam globalna cyfrowa platforma komunikacyjna.

– Pojawienie się wirtualnych społeczności pacjentów, rankingi placówek i lekarzy, dostęp do danych online, zmienia sposób, w jaki firmy i organizacje porozumiewają się ze swoimi odbiorcami. Strategiczne wykorzystanie social media przez instytucje zdrowia publicznego jaki i pacjentów, daje szansę na zbudowanie platformy Health 2.0 opartej na zaufaniu, transparentności i otwartości na wzajemne potrzeby – powiedziała Natalia Rostworowska, Manager ds. Nowych Mediów w Alert Media Communications.

Więcej informacji o szczycie IHSMS można znaleźć na stronie http://globalhealthpr.com/First-Annual-IHSMS.
 
© 2024 Termedia Sp. z o.o. All rights reserved.
Developed by Bentus.