Archiwum/zdjęcie ilustracyjne
Wyprzedaż masek
Tagi: | koronawirus |
W połowie lutego Agencja Rezerw Materiałowych wyprzedała za 10 zł sztuka ponad 60 tys. specjalistycznych masek ochronnych.
- Gdy już wiadomo było o nadciągającej pandemii, Agencja Rezerw Materiałowych sprzedała prawie 63 tys. specjalistycznych całotwarzowych masek neoprenowych. Maski sprzedawano po 10 zł za sztukę, w tym samym czasie w internecie kosztowały już 300-400 zł. Pracownicy agencji tłumaczą sprzedaż masek zbliżającym się terminem ich przydatności - poinformowała „Gazeta Wyborcza”.
Chodziło o maski Panoramasque typu 1710395, produkcji francuskiej. Termin przydatności kończył się w 2021 r.
– Czy zrobienie przeglądu to większy problem niż sprowadzanie sprzętu z Chin, często złej jakości, z podrabianymi certyfikatami? – spytał dyrektor jednego z dolnośląskich szpitali zacytowany przez „Gazetę Wyborczą”, a lekarz z centralnej polski skomentował: – W sytuacji, gdy przerabiamy do pracy maski do pływania, gdy ratownicy medyczni często dostają gogle, które parują, przyjęlibyśmy te maski z pocałowaniem ręki.
Przeczytaj także: „Testy dla personelu medycznego”, „Dworczyk i Szumowski o maseczkach, rękawiczkach, goglach i kombinezonach” i „Atłachowicz o zarządzaniu szpitalem w czasie epidemii”.
Zachęcamy do polubienia profilu „Menedżera Zdrowia” na Facebooku: www.facebook.com/MenedzerZdrowia i obserwowania kont na Twitterze i LinkedInie: www.twitter.com/MenedzerZdrowia i www.linkedin.com/MenedzerZdrowia.
Chodziło o maski Panoramasque typu 1710395, produkcji francuskiej. Termin przydatności kończył się w 2021 r.
– Czy zrobienie przeglądu to większy problem niż sprowadzanie sprzętu z Chin, często złej jakości, z podrabianymi certyfikatami? – spytał dyrektor jednego z dolnośląskich szpitali zacytowany przez „Gazetę Wyborczą”, a lekarz z centralnej polski skomentował: – W sytuacji, gdy przerabiamy do pracy maski do pływania, gdy ratownicy medyczni często dostają gogle, które parują, przyjęlibyśmy te maski z pocałowaniem ręki.
Przeczytaj także: „Testy dla personelu medycznego”, „Dworczyk i Szumowski o maseczkach, rękawiczkach, goglach i kombinezonach” i „Atłachowicz o zarządzaniu szpitalem w czasie epidemii”.
Zachęcamy do polubienia profilu „Menedżera Zdrowia” na Facebooku: www.facebook.com/MenedzerZdrowia i obserwowania kont na Twitterze i LinkedInie: www.twitter.com/MenedzerZdrowia i www.linkedin.com/MenedzerZdrowia.